ניצחונות מהירים- seo quick wins

ניצחונות מהירים

תוכן עניינים

מהם ניצחונות מהירים וכיצד תוכלו להיעזר בהם לקידום האתר שלכם

SEO QUICK WINS– מה זה בכלל?

לפני לא מעט שנים נחשפתי לטכניקה מעולה שיכולה לסייע לאתר לקפוץ בביטויים בצורה יחסית קלה ופשוטה וללא השקעה של יותר מידי משאבים מצידו של מקדם האתר או בעליו. קראו לזה אז וגם היום ניצחונות מהירים!

מאז ועד היום אני משתמש ומייצר דוח כזה שנקרא דוח ניצחונות מהירים, שיש לו מטרה אחת ברורה! – לייצר תוצאות מהירות בדירוג מילות המפתח של האתר של הלקוח. המטרה הגדולה היא לייצר יותר תנועה אורגנית, לשפר את ההמרות, ובעיקר לייצר תנועת חיפוש איכותית המתאימה לנישה ולעמוד של אתר הלקוח – בצורה קלה מהירה ופשוטה.

 

מהו ניצחון מהיר וכיצד נעזרים בו בפועל?

כשרוצים SEO QUICK WINS, צריך קודם כל כלי ניטור צד שלישי, על מנת לבחון את דירוג מילות המפתח של האתר. לכל מקדם אתרים יש את הכלי שלו. הכלים המובילים והמועדפים עלי הם:
כל יום, סמראש, ahrefs, וגם ראנק ריינגר. במהלך 6 השנים האחרונות יצא לי להשתמש בהם ובעוד כמה כלים, ואציין כי מבחינתי כיום, אלה הכלים המובילים- במיוחד כאשר רוצים לנטר אתרים ישראלים עם מילות מפתח בשפה העברית.

עד לפני שנה עבדתי עם סמראש- הכלי המעולה המוכר והאהוב, אבל מאז עברו קצת מים בכלי הקידום אתרים שלי, והחלטתי לעבור לתוכנה המעולה של כל יום, המסייעת לי לבצע פעולות דומות, תוך כדי שהיא הרבה יותר מדויקת מכל התוכנות האחרות הקיימות בשוק. אז אם חיפשתם המלצה- זוהי ההמלצה שלי. כמובן שתוכלו להיעזר גם בכלי החינמי הנהדר שלהם שנקרא ביגר.

אז מהו ניצחון מהיר?

ניצחון מהיר יכול להיות ביטוי או מילת מפתח שדף מסוים באתר שלכם מדורג עליה, והוא נמצא במיקום לא מזהיר בלשון המעטה, אך יש לו פוטנציאל לא רע לעלות בדירוגים אם היה ותבצעו כמה פעולות יחסית פשוטות כדי לגרום לזה לקרות. הנה כמה דוגמאות למה הביטוי מדורג בגוגל, אבל לא נמצא גבוה בתוצאות החיפוש (במיוחד ביטוי שיש לו מעט חיפושים- עד 100 חיפושים).

  1. הביטוי כלל לא מופיע בתוכן (אבל גוגל מבין שהוא קשור).
  2. הביטוי לא מופיע בטייטל או בדיסקריפשן.
  3. הביטוי לא מופיע באף אלט על התמונה.
  4. הביטוי לא נמצא בכותרות של הדף.
  5. דחיסת הביטוי נמוכה מאוד או לא קיימת (סעיף 1).
  6. דחיסת הביטוי גבוהה מאוד- גבוהה מידי.

אז מה עושים מכאן?

כדי לייצר ניצחון מהיר, צריך לאתר את הבעיה ולהתחיל לטפל בה לעומק כמו טיפול שורש 😊
דבר ראשון מזהים את רמת החשיבות של הביטוי, נפח החיפוש שלו ומידת הרלוונטיות שלו לתוכן (אם אכן רלוונטי). השלב הבא יהיה התאמת או שיבוץ הביטוי בצורה חכמה בתוכן, כך שיהיה מספיק בולט ויתאים לגוגל להעלות לו את הדירוג בתוצאות החיפוש. בעגה המקצועית אנחנו קוראים לזה אופטימיזציה- או התאמת המונח לתוצאות החיפוש של גוגל.

לבסוף, אחרי שנסיים לבצע את כל הניצחונות המהירים שלנו באותו עמוד\ פוסט\ בלוג\ מוצר, נשלח את העמוד לסריקה בגוגל סרץ' קונסול, על מנת לעודד את גוגל לבוא כמה שיותר מהר לבוא ולסרוק את העמוד. לאחר שגוגל יסרוק את העמוד המדובר, ייתכן ונתחיל לראות שינויים בדירוגים עליות וירידות, שבסופן אם נעשתה עבודה רצינית ומקצועית, נוכל לראות עליות מרשימות בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

איך מייצרים דוח ניצחונות מהירים?

השיטה היא יחסית פשוטה.

שימו אתר של לקוח שלכם לסריקה בכלי המועדף עליכם ולבחירתכם. לאחר הסריקה תוכלו לקבל דוח של כל הביטויים עליהם מדורג העמוד.

לאחר שיש לכם את כל המידע בצעו ייצוא למידע והורידו אותו לקובץ אקסל.
עכשיו יש לנו מילת מפתח, נפח חיפוש, דירוג בגוגל, וקישור לדף הנחיתה עליו מדורג הביטוי.
כעת נרצה לסנן את כל התוצאות לפי סדר א-ת. מה שזה יעשה, זה למעשה יסדר לנו את כל הURLים לפי סדר ככה שניתן לזהות בקלות את כל דפי הנחיתה הדומים של כל ביטוי.

מה שאני אוהב לעשות על מנת שיהיה ממש קל לזהות את הפוטנציאל זה לזהות את הדפים המשותפים ולסמן אותם בצבע זהה על מנת שיהיה קל לזהות איזה ביטוי מדורג על איזה דף.
אני עובר על כל הקובץ אקסל ומסמן רק עמודים שיש להם כמה ביטויים מדורגים לפי צבעים שונים.

בסיום כשרוצים להגיע לפרקטיקה, אני מתבונן על הביטויים ובוחן לאילו יש פוטנציאל להגיע בפרק זמן קצר גבוה לטופ 10 או לטופ 5 ולהם אני מקדיש את מרב תשומת הלב על מנת לייצר ניצחון מהיר בקלות ובפשטות.

עבודה על ביטויים של ניצחונות מהירים היא לא עבודה קשה, אבל היא יכולה להיות לעיתים מתישה וסיזיפית. לכן, כאשר מבצעים אותה, חשוב לזכור כי כל פעולה כזו שאנחנו מבצעים, מקרבת אותנו אל הלקוחות הפוטנציאלים המחפשים את העסק שלנו- וזוהי מטרת העל. לייצר תוצאות טובות ואיכותיות בפרק זמן קצר. זוהי הסיבה מדוע גם רואים לזה SEO QUICK WINS.

דוגמה לדוח ניצחונות מהירים:

דוח ניצחונות מהירים- seo quick wins

כעת כל שעלינו לעשות הוא לפעול בהתאם להנחיות, ולנסות לדרג את הביטויים המתאימים על הדפים הרלוונטיים בצורה קלה ופשוטה- ולייצר לנו עוד כניסות בצורה קלה ומהירה עם מעט מאוד השקעה או מאמץ.

אהבתם את התוכן? אודה לכם אם תעשו לייק ותשתפו- זה עוזר לי לגדול ולייצר עוד תכנים איכותיים בבלוג.

Rate this post
מוזמנים לשתף את התוכן
אבישי קמינר

אבישי קמינר

עוסק בשיווק דיגיטלי כ 6 שנים בדגש על קידום אורגני משנת 2007. חי ונושם תוכן, לועס אנליטיקס וסרץ' קונסול לארוחת צהריים, ובזמן הפנוי כותב לבלוג שלי ;) אוהב ללמוד ולהתמקצע בתחום הכי דינאמי באינטרנט. נשוי לעידית +2. מתגורר ביוקנעם המושבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן